Echt alles 'All Inclusive'

29 juli 2013 - Almelo, Nederland

's Morgens wordt er op onze deur gebonkt: "Wakker worden, we gaan naar het hotel!" Jaha...even wakker worden, Koen. Twee niet te stuiten kinderen rennen kris cross door het huis. Gelukkig hadden we de avond ervoor al ingepakt. Op naar Preston Palace, waar volgens de kinderen alles gratis is. Ook al hebben we van te voren natuurlijk alles al lang betaald. "Het is gratis" is het motto van vandaag.

Midget golf, bowlen, indoor kermis, waanzinnig zwembad en overal gratis eten en drinken en de bijbehorende vretende mensen. Oh ja en niet te vergeten een heerlijke massage.

De kinderen mogen opblijven totdat ze niet meer kunnen. Wat een feest! Rond 23 uur horen we een enorme klap en vervolgens Koen die volledig in paniek door het lint gaat. Hij is in volle vaart tegen een eikenhouten barblad aangerend. Door de klap beland hij op zijn rug. Het ei op zijn voorhoofd neemt belachelijke proporties aan en uiteindelijk belanden we bij de spoedeisende hulp. Gelukkig valt het mee en mag Koen met een wekadvies (zucht) weer mee naar het hotel. Een abrupt einde aan een leuke dag. Na een gezellig ontbijt op onze kamer, Koen mocht van de dokter niet in de zaal ontijten vanwege de drukte, stappen we volledig geradbraakt de volgende dag in de auto naar huis.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl